معرفی شرکت جمکو
شرکت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) به منظور عدم وابستگی صنایع داخل به کشورهای خارجی در زمینه تولید انواع ماشین های الکتریکی از سال 1369 در شهرستان سبزوار تاسیس شد. شرکت جمکو امروزه یکی از مجهز ترین شرکت ها در ایران است که امکان طراحی، ساخت، تست و تعمیر انواع الکتروموتور و ژنراتور را با استفاده از فناوری های به روز دنیا دارد.
محصولات شرکت جمکو
محصولات این شرکت با برند جمکو و با کیفیت بالا قابل رقابت با نمونه های خارجی موجود در بازار است که این تولیدات شامل الکتروموتورهای سه فاز صنعتی از 5/5 کیلووات تا 10000 کیلووات است، که توسط نمایندگان فروش فیزیکی و نمایندگی اینترنتی سایت کالا صنعتی در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
ظرفیت تولید شرکت جمکو
ظرفیت تولیدات شرکت جمکو سالانه بیش از 1200 مگاوات معادل 12680 دستگاه انواع الکتروموتور جمکو و ژنراتور می باشد که تمامی تست های لازم بر روی آن ها طبق استاندارد های معتبر جهانی و با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.
تکنولوژی در محصولات جمکو
در حالی که انبوهی از محصولات وارداتی ارزان و بدون کیفیت روانه بازار شده است جمکو در تلاش است که با به کارگیری مواد اولیه مرغوب، داشتن آزمایشگاهی مجهز، تست در تمام مراحل فرآیند تولید و بکارگیری پرسنل آموزش دیده و فنی نقش مهمی در تولید بازار داخلی داشته باشد.
معرفی مدیران جدید و سوابق کاری آنها
در ادامه به معرفی مدیران ارشد و بررسی سوابق کاری آنها میپردازیم.
امیر رشیدی کرمانی؛ مدیر عامل کارخانه جمکو
جناب آقای رشیدی کرمانی مدیر کارخانه جمکو با دانش و تجربه بالای خود وظیفه تعین برنامه تولید، تخصیص منابع، ایجاد برنامه های تولید مطابق با نیاز بازار و کنترل بهره وری تولید را دارد.
مسلم بیهقی؛ معاون اجرایی
جناب آقای بیهقی به عنوان پل ارتباطی بین مدیران ارشد و کارکنان عمل می کند و موظف به عملی کردن برنامه های استراتژیک است. ایشان با نظارت بر عملکرد های مختلف سازمان از جمله امور مالی، منابع انسانی، حقوقی، بازاریابی و فروش در تلاش است تا به پیشرفت شرکت جمکو کمک کند.
محمدرضا سدیدی؛ معاون فناوری و کنترل کیفیت
معاون فناوری و کنترل کیفیت به صورت مستقل زیر نظر مدیریت ارشد شرکت جهت اطمینان از انطباق محصول و خدمات با اهداف مشخص شده شرکت فعالیت می کند. به این منظور جناب آقای سدیدی از طریق بازرسی بر کیفیت مواد اولیه، محصول نیمه ساخته و محصول نهایی نظارت دارد تا شرکت جمکو در رقابت با دیگر رقبای داخلی و خارجی محصولاتی با کیفیت به بازار ارائه کند.
مهدی جمشیدی خسرو؛ معاون بازرگانی
معاون بازرگانی شرکت؛ جناب آقای جمشیدی خسرو از سالیان گذشته تا به الان با هدف ایجاد و پیگیری فرصت های تجاری جدید، رهبری استراتژی های فروش و بازاریابی و مذاکره و نظارت بر قراردادها در شرکت جمکو فعالیت می کند.
سیدرضا برغمدی؛ مدیر تولید
نقش جناب آقای برغمدی با استفاده از مهارت های فنی و دانش کافی خود، وظیفه ارزیابی و بهبود عملکرد کلی فرآیند تولیدات شرکت جمکو را دارد. همچنین ایشان دارای مهارت های ارتباطی و کلامی قوی جهت برقراری ارتباط با مدیران و کارگران خط تولید هستند.
علی نقی فرمانبر؛ مدیر آزمایشگاه
نظارت و کنترل درخواست های مربوط به تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاه، پیگیری اخذ مجوز های لازم جهت هزینه خرید تجهیزات در قالب بودجه پژوهشی و اجرای دقیق بخشنامه های سازمان مرکزی، همگی بخشی از مسئولیت های جناب آقای نقی فرمانبر است که با تلاش بسیار در راستای عملکرد به روز آزمایشگاه شرکت جمکو فعالیت دارد.
حسین احسانی؛ مدیر توسعه منابع انسانی
جناب آقای احسانی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت جمکو مسئولیت های متعددی دارد که به بهبود و توسعه نیروی کار در سازمان کمک می کند که شامل شناسایی و تامین نیاز های منابع انسانی سازمان، شناسایی و پرورش استعدادها، ترویج ارزش های سازمانی مثبت، اجرای دوره های آموزشی جهت ارتقا مهارت های کارکنان و اجرای طرح جذب و استخدام افراد مورد نیاز سازمان است.
سید امین حسینی؛ مدیر مالی
از وظایف مهم جناب آقای حسینی که مدیر مالی شرکت جمکو هستند؛ می توان به مدیریت نقدینگی، ارتباط با سرمایه گذاران برای جذب منابع جدید، تهیه گزارش های مالی دوره ای، برنامه ریزی مالی برای تامین منابع و مدیریت هزینه ها اشاره کرد.
شهرام باباخانی؛ مدیر فروش و بازاریابی
مسئولیت توسعه برند، مدیریت تیم فروش، شناسایی نیاز های بازار، تحلیل عملکرد فروش به منظور شناسایی نقاط ضعف و قدرت، پیش بینی روند بازار و ایجاد روابط با مشتریان بر عهده مدیر فروش و بازاریابی شرکت جمکو، جناب آقای باباخانی است.
اهداف و برنامههای مدیران جدید
در حالی که بسیاری از شرکت ها از ضعف مدیریت رنج می برند مدیران جدید جمکو برای رشد و توسعه پایدار این شرکت باید اهداف بلند مدتی نظیر افزایش درآمد و سودآوری، افزایش سهم بازار، ارتقا محصولات از طریق نوآوری، ایجاد تجربه ای مثبت برای مشتریان به منظور افزایش وفاداری آنها، بهره گیری از فناوری های نوین برای بهبود تولیدات و ارتباطات با مشتریان و استفاده از به روز ترین روش ها جهت تبلیغات و فروش را در نظر بگیرند. همچنین آن ها می توانند با ایجاد محیطی مثبت و انگیزشی کارکنان را به همکاری و نوآوری ترغیب کنند. به طور کلی رابطه دو طرفه بین شرکت و کارکنان می تواند گام مثبتی در جهت رشد و موفقیت آن شرکت باشد که از طریق سرمایه گذاری در آموزش و توسعه مهارت های کارکنان امکان پذیر است.
در نهایت؛ تاثیر تغییرات مدیریتی در عملکرد شرکت جمکو
گاهی اوقات ممکن است که مدیران جدید رویکردها و ارزش های جدیدی را به شرکت اضافه کنند که منجر به تغییر در فرهنگ سازمانی شود. علاوه بر آن ممکن است با ورود ایده ها و استراتژی های جدید عملکرد شرکت بهبود یابد. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که تغییرات مدیریتی می تواند منجر به بی ثباتی موقت در شرکت شود. از مدیران جدید انتظار داریم توانایی اجرای استراتژی های موثر و کارآمد را داشته باشند تا در فرآیند تطبیق با شرایط جدید و پیشرفت شرکت مشکلی پیش نیاید.
در مجموع برای مدیران جدید صرف زمان و گفتگو با کارکنان، اولویت بندی هزینه ها، تحلیل بازار، شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبای اصلی و ایجاد ارتباط شفاف با کارمندان خود می تواند تاثیر زیادی در مواجهه با چالش های شرکت داشته باشد.
منبع خبر: https://nabzebourse.com/fa/news/87169/شرکت-جمکو-چیست-معرفی-9-تن-از-مدیران-جدید-و-برنامه-آنها