صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوصی می‌گویند: شرکت آگاهانۀ مردم در انتخابات مجلس می‌تواند به وضع قوانین مؤثر برای رفع موانع تولید منجر شود.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ ­آقای آرمان خالقی قائم‌مقام دبیر کل خانه صنعت معدن با اشاره به قوانین موثر که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده می‌گوید: بهبود محیط کسب و کار، رفع موانع تولید و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی داخل از قوانین خوب در کشور بوده است. 

 

 

آقای محمدرضا طبری از فعالان صنعت فولاد، قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور را با هدف تولید کالای ایرانی و جلوگیری از خرید کالای خارجی، روند خوبی در صنعت ایجاد کرد. 

 

یکی از فعالان حوزه معدن از اصفهان معتقد است؛ قانون معادن و نظام مهندسی بایستی بازنگری و با شرایط حال به روز شود و حضور نمایندگان فرهیخته در مجلس شورای اسلامی قطعا به این امر کمک خواهد کرد.

 

به گفته یکی از تولیدکنندگان صنعت فولاد؛ منتخبان مجلس دوازدهم با وضع قوانین درست، رفع موانع تولید و تسریع در صدور مجوز‌ها برای تولید و صنعت کشور موثر باشند. 

 

آقای مسعود صادقی از فعالان صنعت لوازم خانگی می‌گوید:امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس دوازدهم با وضع قوانینی هم یاری دهنده بخش خصوصی باشند و هم به افزایش اشتغال در کشور کمک کنند. 

 

آقای ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند و تشکیل مجلس قوی با حضور کارشناسان و نخبگان دعوت کرد.

 

گزارش از رضا صفاری خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *