به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش سازمان صنایع کوچک از موضوعات این تفاهم نامه است. 

براین اساس، طراحی و اجرای فیبر دسترسی با لحاظ تخفیف ویژه، ارائه خدمات دیتا، ارائه سرویس اینترنت تجاری با تخفیف ویژه، ارائه خدمات پایش تصویری هوبان (سرویس نظارت تصویری مخابرات ایران) و ارائه سایر خدمات مورد نیاز در تفاهم نامه، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش؛ دو شرکت یک هفته پس از امضا تفاهم نامه به ابلاغ تفاهم نامه به واحد‌های تابعه استانی خود اقدام خواهند کرد و شرکت‌های مخابرات مناطق و شهرک‌های صنعتی استان‌ها جهت اجرای تفاهم نامه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان‌ها جلسات هماهنگی را برگزار و توافقات مربوطه را انجام می‌دهند.

همچنین در هر یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش تا قبل از پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ هزینه‌های اجرا بر اساس فهرست بهای سال ۱۴۰۲ و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه محاسبه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

این تفاهم نامه در حاشیه گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور میان “فرشاد مقیمی” مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و “مجید سلطانی” مدیر عامل شرکت مخابرات ایران امضا شد.

هدفگذاری افزایش صادرات شهرک‌های صنعتی به ۱۰ میلیارد دلار

مقیمی اهتمام به سامانه‌ای شدن فرایند‌ها و حرکت به سمت دولت الکترونیک را اولویت جدی این سازمان عنوان کرد و افزود: توجه به آموزش، تحقیق و توسعه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه به دنبال روش‌های نوین تامین مالی بنگاه‌ها هستیم ادامه داد: اوراق گام به عنوان یک راهکار در دستور کار قرار گرفته که به نتایج خوبی رسیده است.

مقیمی با اشاره به اهمیت مسایل زیست محیطی گفت: مسایل زیست محیطی درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی با وحدت رویه پیگیری می‌شود. 

وی به استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: به کارگیری افراد هدفمند، تمرکز بر جزییات، شفاف سازی فعالیت‌ها و ارزیابی‌های منظم عملکردی از اولویت‌های متولیان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است. 

­مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: بازسازی و نوسازی صنایع به منظور مدیریت و کاهش مصرف انرژی در دستور کار است و با جدیت دنبال می‌شود.

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *